Search This Blog

Tuesday, March 14, 2006

За Скопските дупки на асфалтот - трето продолжение

Нема да се заморам за оваа тема. Не ми е јасно како ги трпиме штетите на нашите коли и нашите живци. Мора да има правен лек за ова. Не може никој да не одговара зошто не се закрпени дупките на време.

Било скапо - вели
Директорот на "Улици и патишта" Илија Мартиновски -
- Еден тон топол асфалт чини 3.000 денари, а ладен - 9.000 денари. Со еден тон топол асфалт се асфалтираат осум квадратни метри коловоз - објаснува директорот.
Од Градот велат дека годинава за крпење на ударните дупки на булеварите и на собирните улици издвоиле 30 милиона денари, односно половина милион евра.

Мене а верувам и другите граѓани на Скопје, воопшто не ме интересира колку се трошат пари за крпење на дупки. Ако е некој платен да ја одржава патната инфраструктура и за тоа јас плаќам данок - мора и да одговоара кога ке ми се нанесе штета - инаку во спротивно за мене нема правна држава.

Инспириран од написите во денешните
Дневник
"УЛИЦИ И ПАТИШТА" НАСКОРО ЌЕ ГИ ОБНОВУВА КОЛОВОЗИТЕ“
Вест “Издупена метропола“

No comments:

Blog Archive

Site Meter