Search This Blog

Saturday, October 14, 2006

ПИШТОЛИ – ПУШКИ

Не сум видел мало машко дете (а богами и женски) кое не се играло со пиштоли и пушки – па шмајзери .... Се прашувам што ги тера децата да се играат со вакви играчки – кои како вистински служат за “убивање на непријателот“ ....

Веројатно е во прашање емитирање на возрасните. Полни се филмовите со “убивање на непријателот“ ... дури и цртаните филмови не се имуни на сето тоа ... Филмската индустрија е полна со приказни за убивање .... Се прашувам зошто ова им се усадува на децата ... зошто се произведуваат играчки и легално се продаваат на деца како играчки, кои во основа имаат задача да убиеш некого ...

Искрајно јас на моите деца никојпат не сум им купил играчка која е пиштол – пушка или друго оружје ....

Јас самиот се сеќавам дека сум играл игри со пиштоли и пушки во играта Камај ... но таму вообичаено прстите ни беа оружје ...

И сега како возрасен - од било какво оружје кое служи за убивање ми се гади ... Се сеќавам во војска некои со милост го грлеа оружјето ... јас одсекојпат осеќав гадење кон него ....

За мене главно оружје на човечкиот род треба да биде разумот и зборот ....

No comments:

Blog Archive

Site Meter