Search This Blog

Saturday, December 01, 2007

Бш‘ такој си га сакаше ... како па да не ... пазрр ...

Насловот е во спомен на мојата баба по мајками ... која почина пред некоја година ... 93 години ...

И другата моја баба живееше долго и ја паметам по други муабети ... Во некој друг пост ке и изразам пиетет и на нејзе ...

Бабами (по мајками ...) кога ке направеше некое јадење ... кое од одредени причини на некого немаше да му се допадне - знаеше да каже ... Е како па да не “мене бш‘ ми е добро едење ... бш‘ такво си га сакаше ...“ Ова остана поговорка која во фамилијата чест ја употребуваме ... :)

Зошто ми текна на мојата баба, на оваа изрека и што таа има врска со блоговите воопшто ... Често се појавуваат разни “критики“ кај одредени блогови во коментарите дека блогот бил ова ... блогот бил она ... имало и кај мене критики во смисла е зошто вака а не онака ...

Мојот одговор за сите нив е “е бш‘ такав си га сакам ...“

Бабо почивај во мир ... велат дека душата не умира се додека некој ја спомнува ... Знаеше да ми правиш секој ден нов вид на пита ... Десет дена, десет нови пити, баници ... вршник ... Мајстор за сирење особено жолто ... И онака стара мирисаше на бебе ... Чиста ... Од нејзината лоза - сите четири нејзини деца завршија најмалку средни школи ... меѓу внуците има бројни магистри и доктори на науки ... Чипот во нејзината глава ... меморијата работеше со огромна прецисност ... знаеше се на памет ... датумите ... често ги паметеше со броење на денови меѓу Ѓурговден и Митровден ... Пред или после вртоломе ...

No comments:

Blog Archive

Site Meter