Search This Blog

Sunday, January 06, 2008

Коледе леде ... Фото сторија

Утрово нешто пред шест ме пробудија првите коледарчиња ... мали и малку поголеми ... Коледарските огнови само што згаснаа ...
Kolede 1 (Large).jpg
Еве ја првата група коледарчиња ... како гледам некоји мајки или баби се потрудиле да стокмат од оние специјалните коледарски торбички ... сега не се од стари материјали - ткаени и везени ... но важно се потрудиле ...
Kolede 2 (Large).jpg
Секоја домаќинка посебно се спрема за коледарските поклони ... вака се спреми мојата ... Ги пречека првите неколку групи и потоа ме остави мене оваа година за првпат да делам коледарски поклони ... имено се погоди недела и таа (домаќинката ми ) замина на неделната литургија во соборниот храм ...
Kolede 3 (Large).jpg
Втората група коледарќиња беа циганчиња ... ромчиња де ... Како што се гледа од кесите Македонците рамноправно ги даруваат и циранчињата кои оваа година беа трипати побројни ... и погласни ...
Kolede 4 (Large).jpg
Група девојчиња ... коледарки ...
Kolede 5 (Large).jpg
Уште една група циганчиња ... колку само се радуваат ...
Kolede 6.jpg
Овие дечиња специјално ме радуваат секоја година - кога ке ми се појават на вратата ...
Kolede 7.jpg
Уште една група на коледарчиња ... предвесниците на доаѓањето на божиќ ...
Kolede 8 (Large).jpg
По напорната работа - право кај дедо и баба ... или можеби дома ? ...

No comments:

Blog Archive

Site Meter