Search This Blog

Friday, August 15, 2008

Електронски систем за следенње на домументи кои се издаваат од државната администрација ...

Владата се исфали дека вложува пари за централизирано следење на документите кои се вадат кај државната администрацја ... ај да видиме што ке испадне од тоа ... бидејки ситацијата да речеме во судството е стравична ... сеуште некои докуименти мора да одиме да ги вадаме во местото на раѓање ... тоа беше и причина што завчера, на моја голема радост бев во Куманово и околијата ... се до моето родно село ... ке има неколку фото стории од тој пат ...

читај повеќе »

Но да се вратам тука на темата ... во судит во Куманово работат со компјутери од пред 15 години ... работат со “виндовс 95“ и со “чирајтер“ ... се прашувам зошто документот што ми го требаше да не може да ми биде пратен на домашна адреса ... а јас сето тоа да го платам по ценовник, одкако предходно сум аплицирал на веб апликација ... а за шалтерите на кои треба да се наведнуваме - да не зборувам - нека појде некој во кумановскиот суд да види на каков шалтер сеуште се работи ... башка што се осетив обесправен ... преку ред се бутаа албанците на кои веднаш им се вршеше работа ... а ние дремевме пред шалтерот ... решенија се куцаат уште на машини за пишување како оние од спотот за “Моја Марица ...“ К-15 ...

No comments:

Blog Archive

Site Meter