Search This Blog

Friday, May 28, 2010

Нова Македонија по третпат ми здипли фотка

http://www.novamakedonija.com.mk/Uploads/News/untitled%5B5%5D.jpg http://www.novamakedonija.mk/Uploads/News/Bonsai.jpg http://www.novamakedonija.mk/Uploads/News/muzej.jpg
Сите горни три фотографии се мои и неовластено без мое одобрение се најдоа во три различни написи во интернет и во печатените изданија на Нова Македонија.      Повеќе ».....

Нова Маедонија е комерцијален весник и работи за профит. Што се однесува до мене веќе третпат приметувам како дрско го крадат мојот труд не наведувајки ниту елементарен податок дека фотографиите се мои. Не ми останува ништо друго, ке морам да тужам. Овојпат нема да им простам – не им простив ни првите два пати но овојпат ке тужам за сите три фотографии кои се мои. Веројатно има и други мои фотки кои се украдени но јас не сум ги забележал. Како беше она еднаш може да ти згрешат и да простиш, вторпат ако ти згрешам може ама само ако не приметиш – но по третпат ако ти згрешат тоа значи дека те прогласуваат за глуп.
  1. Првпат ми украдоа фотка за нивниот напис “Странците не можат да стигнат до Музејот Македонија ни со сателитско наведување“. број 21693 | четврток 21.5.2009. Кражбата ја приметив и реагирав со соодветен напис на мојот блог “Нова Македонија “позајмува“ мои фотографии …“ … мај 22, 2009
  2. Вторпат ми украдоа фотка за нивниот напис “Скопската бонсаи-градина идеално место за медитација“. број 21694 | петок 22.5.2009. Кражбата ја приметив и реагирав со соодветен напис на мојот блог “Нова Македонија “позајмува“ мои фотографии …“ … мај 22, 2009
  3. Третпат ми крадат фотка за нивниот напис од денеска “Археолозите работат на црно“ број 21993 | петок 28.5.2010
Мои написи поврзани со темата крадење на мои и туѓи фотографии и објавување во комерцијални медиуми:
На истава тема пишуваа и:

1 comment:

А said...

Подршка во твојата борба за истерување на правдината. Позз

Blog Archive

Site Meter